Helsingin kaupungin rakentamispalvelu Stara tarvitsi työvälineikseen uusia B-kortilla ajettavia avolavapakettiautoja. Puisto- ja katukunnossapidon haaste oli eri kokoisten ja painoisten elementtien siirtely ja nostelu. Käsin nostettavien kappaleiden käsittelyä varten lavoihin haluttiin mahdollisimman matala lastauskorkeus. Toisaalta lavoihin tarvittiin kuormausnosturit, joilla on mahdollista käsitellä painavampia kappaleita. Lisäksi uusissa autoissa haluttiin kiinnittää huomiota turvallisuuteen, erityisesti liikennemerkkien vaihdon yhteydessä.
Alkukartoituksen ja suunnittelun jälkeen Piako toimitti tuotteista yksityiskohtaiset piirustukset, joiden avulla Staran oli helppo hyväksyttää kokonaisuus tuotteiden käyttäjillä. Heiltä saadun palautteen perusteella Stara pystyi pyytämään vielä pieniä, mutta tarpeellisia muutoksia varusteluun.
Piako suunnitteli matalarakenteisen nosturilavan pakettiautoalustan päälle. Lavaan rakennettiin innovatiivinen sidonta-aukotus, johon sopi Piakon suunnittelema suojakaide. Näin Staran henkilökunnan työskentely on turvallisempaa, kun liikennemerkkien vaihtoja tehdään lavalta käsin. Liikennemerkeille, jatkotikkaille ja muille työssä tarvittaville apuvälineille rakennettiin omat paikat lavarakenteeseen. Palfinger PC1500 -nosturilla työntekijät pystyvät käsittelemään ja kuljettamaan myös painavia betoniporsaita.
Autojen luovutuksen yhteydessä Piako antoi kattavan käyttökoulutuksen lisäksi yksityiskohtaiset sähkö- ja hydrauliikkapiirustukset päällirakenteista. Piirustukset auttavat Staraa paljon, koska he huoltavat päällirakenteet pääsääntöisesti itse. Tarkka dokumentaatio takaa myös varaosien saatavuuden tulevina vuosina. Kokonaistaloudellisesti Piako oli Straralle edullisin kumppani, joka samalla ratkaisi monta haastetta.